Thursday 14 April 2011



CHENTA SAYA PADA KAWAN2

Hari ni adalah hari  gembira bagi icha dan kawan2 yang lain.  Diorang da pra konvo tapi saya xlagi, kne tunggu bulan 9.. sedihnye.. cik rizal plak pegi johor lupa nak bawak charger.. da due hari x dapat contact.. kne tunggu esok baru balik sini.  Rindunye kat die.. J saya harap icha xkan lupekan saya dan kawan2 lain yang xdapat nak pra grad skali ngan die. Saya akan sokong dia walau macam mne pun.. hehe J  saya da xboleh main2 da.. next week da start final. Fisrt paper Admin plak tuu.. menggigil.. haha !! macam xpernah masuk exam je.. J  esok abah datang nak amik barang2.. sayang plak rasa nak tinggalkan umah sewa ni.. macam2 kenangan yang ada.  Tapi hidup mesti diteruskan.. perjalanan masih jauh lagi.  Unless.. kalau saya mati muda… L

No comments:

Post a Comment