Friday 25 March 2011





HAPPY ANNIVERSARY!!!

Da genap tiga bulan kami couple.. semuanya berjalan seperti biasa.. walaupun xdapat  nak sambut sebab die sibuk dengan kerja die tapi  die cakap jangan fikir bukan-bukan tentang die sebab die cari duit untuk saya jugak.. hurm.. walaupun rasa macam nak jentik je hidung die tapi jauh di sudut hati saya, saya bersyukur die hadir dalam hidup saya.. setiap hari  walaupun die sibuk..  die tetap akan datang untuk tengok  saya.   Saya sayang die dan harap hubungan kami kekal.. 
DOAKAN KAMI YE!!
Muhamad rizal bin Abdullah
Dan
Afzan noraini binti Isa
25 Disember 2010






I know that I’m not a perfect match person for u.. but I just want u to know that I really love u and appreciate all have u done for us..i love u as u do…



1 comment:

  1. hope both of u will be happy always (",)

    ReplyDelete